به نام خدا، خوش آمدید !
۱۳۹۱/۰۳/۰۳
قشم آن لاین
وبمسترها   گفتمان   نیازمندیها   سایتها   سفر   جزیره   تصاویر   پستها   اخبار   خانه

کناره‌گيری قريب‌الوقوع مدير پرحاشيه مناطق آزاد

روزنامه خراسان نوشت: شنيده شده يکی از مديران مناطق آزاد که انتصاب و حضور وی در آن منطقه همواره با حاشيه‌های فراوانی همراه بود، بيش از يک هفته است در محل کار خود حاضر نشده و خانواده وی نيز به تهران اثاث‌‌کشی کرده‌اند.





خبرهای مرتبط
•  تلفیق اختیارات دولت با امكانات منطقه آزاد صنعت رادرقشم متحول می كند - 6 روز پيش
•  قشم پایتخت اکوتوریسم ایران است/ خواهرخواندگی با مناطق آزاد سایر کشورها - 6 روز پيش
•  اظهارنظر مركز پژوهش‌ها درباره لايحه ايجاد منطقه آزاد تجاري- صنعتي خليج فارس - 8 روز پيش

نظر شما در مورد خبر:

لطفا در اعلام نظر خود، رعایت ادب را فراموش ننمائید و تنها نظر خود را محدود به موضوع خبر کنید. در صورت عدم رعایت این موارد نظر شما حذف خواهد شد.
سوالات مرتبط با موضوع را ميتوانيد در تالار گفتمان مطرح نمائيد.

نام کاربر:
اختیاری - نام واقعی یا مستعار
پست الکترونيک:
اختیاری - محرمانه خواهد ماند.
متن:



     

نظرات کاربران :



3157 - 05:54:58 - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱  -  عادل تلیوارسلام علیکم
چرا؟چرا؟وچرا؟من یک جوان قشمی که با زن و بچه ای که دارم تا الان خانه ای ندارم که در ان زندگی کنم.چرا؟یک غیر بومی که تازه به قشم امده صاحب بهترین زمین و خانه در قشم می شود بدون این که تاجر یا از افرادی پول داری باشد.چرا؟ هنوز من در خانه مادر و پدرم زندگی کنم .چرا؟چرا؟تنها گناه من اینه که قشمی هستم.کسی که در خانه پدرم اجاره نشین بود صاحب خانه در نریمان شده ولی من هنوز پول یک تکه زمین ازان قسمت ندارم چرا؟ای خدا کاری کن که در دل مسئولین هیچ فرقی بین بومی و غیر بومی نگذارندیک کمی به بومی هم توجه بشه.بخدا هر شب گریه می کنم مگر ما چه کاری بدی انجام دادیم که مسئولین به فکر ما نیستندچرا؟چرا؟چرا؟
به نظر ارائه شده رای بدهید: 6 Dislike 1
IP: 178.131.XXX.38

3108 - 00:33:36 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸  -  ابوجاسمآقا احسان قدیمیهای ما گفته اند آدمی که خواب است را می شود بیدارش کرد اما کسی که خود را بخواب زده نه و این قصه مکرر [...]
به نظر ارائه شده رای بدهید: 5 Dislike 6
IP: 92.42.XXX.154

3106 - 22:45:47 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷  -  احسانآقا ابوجاسم . دست مریزاد .[...] .آری دعای پنج وقتمان است کوتاهی شر همه خیانت کاران و دوست دارانشان در هر رنگ و نژادی که هستند . آنجا که احترام گذاشتن به دیگران جهت اظهار نظر نامردی و خیانت تلقی میشود باید بر انسانیت گریست . آری خیانت را نه تنها درکوچه های درگهان بلکه درتمام کوچه های دلگیراین جزیره میتوان احساس کرد . آنجا که خادمان مردم لباس [...] بر تن میکنند میتوان آنها را در اطراف خود دید. ٱنجا که عزیز دردانه ها عرقشان خشک نشده صاحب ملک و ثروت میشوند یقینا که میشود خیانت را دراطراف خود دید. حالا مرحبا برتو که زدی به خال....راستی آیا مردم هکتارها ازمنافع ملی را با تمام مخالفتها به قول شمابه قلدران واگذارکردند یا همان [...] ؟؟؟راستی آیا آنهائی که باپول خریداری میشوند مردم محروم این جزیره اند یا [...] ؟؟؟حال درست یا غلط بودن نظرم را میسپارم به کاربران محترم
به نظر ارائه شده رای بدهید: 9 Dislike 2
IP: 212.33.XXX.5

3100 - 20:44:08 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷  -  ناشناس-اشنای غریبابو جاسم بالاخره جواب ما را داد و گفت برای اطلاع از فعالیتهای صورت گرفته در زمان اقای موسوی به سایت منطقه ازاد مراجعه کنیم . خیلی ممنون از کمک و راهنمائیتان اگر امثال شما در این مملکت نباشند امثال ما چه باید میکردیم .؟ شاید شکر بیشتر خداوند.
بالاخره روزی خواهد رسید که دم به تله خواهی داد / پدر اقا جاسم .
اما بعد ---میگویند اقای مهندس انوار با شعار توسعه انسانی فعالیت خود را در سازمان شروع نمودند و در زمان حضور در سازمان به بهانه خصوصی سازی بیش از نیمی از نفرات و کارکنان را از سازمان اخراج نمودند .
به نظر ارائه شده رای بدهید: 4 Dislike 1
IP: 85.214.XXX.103

3098 - 17:20:51 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷  -   شیر احمدقشمی رنجور,پل خلیج فارس قراره سه ساله ساخته بشه اما خودتون خوب می دونین ,اقای موسوی با این قدرت مدیریتی که تونسته این همه استادانه [...]
به نظر ارائه شده رای بدهید: 7 Dislike 1
IP: 59.42.XXX.178

3097 - 17:09:35 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷  -  قشمي رنجورآقاي qwert تا پايان پل خليج فارس ، مي توانيد بگوييد ساخت پل چند سال طول مي كشد؟؟؟؟؟؟؟
به نظر ارائه شده رای بدهید: 7 Dislike 0
IP: 173.212.XXX.154

3091 - 13:29:07 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷  -  قشمي رنجوربرادر ابو جاسم
اولا آمدن با اسم يا بدون اسم دليل بر شجاعت و يا پنهان كاري نيست اينجا دنياي مجازيست برادر عزيز آگر امدن با اسم مستعار يا بدون اسم ترس است لطف كنيد خود با اسم واقعي تشريف بياوريد نه با اسم مستعار ابوجاسم (نگوييد كه اسم واقعيتان است )
بله بر عليه دكتر شمس طومار نوشتنند و همچنين ديگران.... شما از 3071 حمايت كرديد لطفا به ايشان بفرماييد دلايل ان طومارها چه بود ، اين حق طبيعي هر ملت آزاد و صاحب راي است كه به انچه را نمي پسندد اعتراض كند ، بله فردا همين اقاي مدير اگر برود شك نكنيد مدير بعدي هم اگر بخواهد به خواسته هاي مردم عمل نكند باز هم طومار خواهند نوشت .
اين طومار نوشتن ها را به حساب ناشكري مردم نگذاريد ، مي دانيد يك چيز مشترك در بين اين مديران چه بود(البته به نظر بنده تا حدودي اقاي انوار از اين قاعده مستثني بوده اند نمي دانم شايد اشتباه مي كنم دوستان راهنمايي كنند ) اينكه اين مردم را به چشم يك پابرهنه مي ديدند و مي بينند كه حرف انها برايشان مهم نبوده و نيست وقتي اعتراض مي كنند به اعتراض انها اهميت داده نمي شود ، در چنين وضعيتي شما راهي بهتر از طومار نوشتن و اعتراض خود به مقامات بالا رساندن را سراغ داريد؟؟
اقاي انوار هر جا باشند خدا پشت و پناهشان باشد تنها مديري بودند كه تا حدودي رضايت مردم را هدف خود قرار داده بودند.(البته باز مي گويم نظر بنده اسندوستان راهنمايي كنند اگر اشتباه ميكنم )
آقاي 3071 كه شما راي اين ايشن را برهان قرار داده بوديد از مهندس درختي سخن گفته بودند ، آري اگر مردم در مقابل زياده خواهي ايشان سكوت مي كردند آنوقت مي شد تن به جور ظالم دادن ، آيا شما مي دانيد بيشترين اخراج بوميان در زمان ايشان و مديريت اقاي مهندس اضغري بوده است ؟؟؟ يكي از دلايل طومار نوشتن عليه آقاي اضغري همين گراتن اشخاصي چون دختي بود.
پس بايد طومار نوشت اقاي عزيز تا بلكه در نهايت مديري بيايد كه مردم در اولويت باشند نه عده قليل سرمايه دار كه فقط در راستاي منافع خود حركت مي كنند و شعارهاي سازندگي و اباداني و هزاران شعار ديگر كه گوش فلك را كر كرده است را سر مي دهند .
به نظر ارائه شده رای بدهید: 7 Dislike 1
IP: 173.212.XXX.154

3090 - 12:38:06 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷  -  احسانمردم نمیتواننددر برابرخواسته های به حقشان وبیعدالتی ها سکوت کنند .خدمات ازدید هیچکسی پنهان نمی ماند و [...] نیز همچنین .حال بنگریم خدمات به مردم این شهر بیشتر بوده یا [...] و در کفه عدالت کدامیک سنگینی میکند. آنگاه وجدانمان را قاضی کنیم و رای بدهیم که آیا میتوانیم چشمانمان را بر حقایق ببندیم یاخیر؟
به نظر ارائه شده رای بدهید: 6 Dislike 1
IP: 212.33.XXX.5

3088 - 12:24:01 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷  -  قشمي رنجورضمن عرض تبريك به مناسبت عيد سعيد قربان به همگي عزيزان ، آقاي ابوجاسم عزيز ، لازم ميدانم چند نكته را خدمت شما عرض كنم :
اولا هيچ كسي مخالف سازندگي نيست ، ساختن اسكله و بندرگاه جزئي از پيشرفت است كه هيچ يك از عزيزان نظر دهنده مخالف ان نيستنند ، اما امروز بحث از تخريب بي سابقه و مبهمي است كه شروع شده است ، ويراني هكتاري يكي از بزرگترين ساحل گلي جنوب كشور را نمي توان گفت سازندگي ، اگر شما فكر مي كنيد كه مردم درگهان مخالف سازندگي هستنند سخت در اشتباهيد ، مردم به چپاول ثروت ملي خود به دست مشتي قليل اعتراض دارند ، اگر قرار بود سد راه سازندگي باشند تا الان نبايد اجازه احداث يك پروژه در ساحل را مي دانند ، آقاي محترم همين مردم بويژه صيادان از حق خود گذشتنند و اجازه ساخت مجتمعهاي دريا و الماس را به آقايان دادند( بايد خوب بدانيد كه در گذشته اين قسمت از ساحل بندرگاه قايقهاي صيادي بوده است كه ساليان سال از آن استفاده مي كرده اند ) به اميد اينكه اوضاع بهتر شود اما متاسفانه همين اقايان كه شما مدافع انها هستيد حرص و طمع پيشه كردند و براي نيل به اهداف مالي و مادي خود كمر همت به نابودي كل ساحل درگهان بسته اند .
در قسمتي فرموده بوديد معتمدين ، شما كه بايد بهتر بدانيد آقاي مدير عامل محترم حتي راضي به شنيدن سخن همين معتمدين هم نيستنند ، شما كه بيشتر در جريان اموريد ، اگر مي بينيد كه مردم درگهان مخالف اين پروژه هستنند بايد عرض كنم خدمت شما آنها دارند از همان معتميدين كه شما فرموديد پيروي مي كنند ،قابل توجه حضرتعالي بيش از هفتاد نفر از معتمدين و ريش سفيدان درگهان مخالف اين پروژه ساحل سوز هستنند در راس آنها منتخبين مردم در شواراي اسلامي درگهان اما حيف كه دوستان و روساي شما در سازمان براي انها ارزشي قائل نشدند و نيستنند.
نميدانم چرا شما اصرار داريد اين موضوع را به سازندگي و اباداني ربط دهيد ، مگر وحي منزل شده است كه اباداني الزاما در تخريب ساحل باشد ، اگر بحث سازندگي است لطف كنند اقايان زير ساختهاي اساسي درگهان را ارتقا دهند ، آيا شما يك خيابان سالم در درگهان مي بينيد ، فقط يك خيابان نام ببريد و ادرس آنرا بدهيد اگر بود به جاي همه عزيزان نظر دهنده عرض مي كنم تمامي ما از شما عذر خواهي خواهيم نمود ، اگر شما يك كوچه سالم در اين درگهان ديديد ، آقايان اگر خواهان سازندگي هستنند ابتدا از چيزهاي ضروري و مورد نياز مردم شروع كنند ، نه از تخريب ساحل و ساخت برج ، خودتان را با شعار سازندگي گول نزنيد ، گفته بوديد ساخت اسكله ، چه كسي مخالف ساخت اسكله است ، خود قضاوت كنيد اگر منظورتان ساخت اسكله براي درگهان است بهتر نيست اسكله موجود را كه امروز متروكه مانده بازسازي نمايند تا ديگر براي ساخت ان نيازي به تخريب محيط زيست نباشد
در اخر دوست عزيز آقايان اگر به فكر سازندگي و ابادني هستنند (كه در اين موضوع خود و همگان خوب مي دانيم كه بحث سازندگي و اباداني نيست ) مي توان بدون تخريب ساحل سازندگي و اباداني كرد. اگر مسكن جوانان بهانه است لزومي ندارد در ساحل باشد ، اگر اماكن تفريحي ملاك است چه نياز به تخريب محيط زيست اينهمه زمين در خود درگهان و اطراف وجود دارد كه سازمان خود را به عنوان نمانيده دولت مالك ان مي داند.
شما چرا اين را نمي خواهيد بدايند اين قطعه از ساحل خود اگر از ان استفاده بهينه شود عامل مهم جذب گردشگر و توريست خواهد بود ، اگر شما عزيزان بهينه سازي را تخريب قلمداد نكنيد
فرموده بوديد در مثال مناقشه ميكنم دوست عزيز و انديشمند شما داريد با مثال از اين پروژه تخريبي دفاع مي كنيد و بايد با مثال پاسخ شما داده شود
اگر بنده شما را برج ساز قلمداد كرده ام البته به زعم خودتان ، به حساب سادگي مگذاريد بهتر است كمي در دفاعيات خود از اين پروژه و ديگر پروژه هاي نابودگر محيط زيست تامل كنيد تا بدانيد چرا چنين تصوري نسبت به شما هست
سخني مهم را بايد به شما گوشزد كنم اگر سازمان مطبوع شما خواهان اباداني براي اين مردم است ، بهتر است ابتدا اين مردم را قبول داشته باشد براي انها احترام قائل باشد و به خواسته آنها (عمل كردن پيشكش ) كمي احترام بگذارد ، خواسته مردم درگهان توقف اين پروژه است ، اگر باور نداريد همراه با هيات محترم سازمان مشرف به شهر درگهان شويد (كه هيهات اگر چنين شود ) تا راي مردم دگهان را از نزديك مشاهده كنيد
شرمنده از همه عزيزان و همچنين مديريت محترم سايت سخن طولاني شد
به نظر ارائه شده رای بدهید: 8 Dislike 1
IP: 173.212.XXX.154

3086 - 10:46:24 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷  -  دوستدار قشمشاید رفتن آقای موسوی همه مشکل را حل نکند باید دید چه کسی جای ایشان خواهد آمد و از چه افرادی در پیشبرد اهداف سازمان استفاده خواهد کرد . افراد متخصص و تحصیلکرده و کاردان یا ....
به نظر ارائه شده رای بدهید: 4 Dislike 1
IP: 176.12.XXX.171

3084 - 08:30:07 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷  -  ابوجاسمآقای ناشناس که ایتقدر از ناشناس ماندن خوشتان می اید سعی کنید این دو تا را باهم قاطی نکنید مجدادا من شما را ارجاع می هم به مطالعه نظر 3071 یکی از کاربران عزیز در ضمن شما برای دانستن بیشتر فعالیتهای عمرانی و کلا فعالیتهای سازمان سری به سایت سازمان بزنید حتما اگر عینک بدبینی که بر چشمهایتان زده اند را بردارید مطالب زیادی متوجه می شوید البته چشمم آب نمی خورد اما قصه بنده و نظراتم و مخالفتهای [...] تعدادی با بنده تفاوت بسیاری با مخالفتهای شما با مدیر عامل سازمان دارد بنده کجا و مدیر عامل سازمان کجا ،
بنده یک شخصیت حقیقی و یک آدم عادی با علایق خاص خودم به قشمم اما ایشان دارای شخصیت حقیقی و حقوقیست و مدیریت یک سازمان قدرتمند را بر عهده دارد که شاید در ایران و در میان مناطق آزاد مدیریتی به توانمندی وی و گستره فعالیت وی نباشد، مسلما جنس مخالفت شماها با بنده بخاطر حمایتهایم از فعالیتهای سازندگی در قشم با جنس مخالفتهای شما با مدیریت سازمان بسیار تفاوت دارد من یک کاربرم که بی عدالتیهای شما را بر نمی تابم و جوابتان را می دهم اما ایشان بدون توجه به هیاهوهای [...] بنده و شما به فعالیتهای خودش اداه می دهد و برایش خدمت به من و شما در قشم فرقی نمی کند همان سرویسی را به شما می دهد که به من می دهد و
اما از اراضی و حراج فرودگاه نوشتی خودت هم می دانی همین مسئله راه کار قانونی خودش را در حال طی کردن است و البته اگر به مسیر درست قرار گیرد و فعالیتهای اجرایی آن آغاز شود ثمرات بسیار خوبی برای مردم شهر قشم دارد و البته ریشه خیلی از مخالفتها و اتهاماتی که زدند و گفتند زمین متری یک میلیون تومانی را به زیر صد هزارتومان فروختند همه و همه اش این بود که خریداران قبلی و البته کسانی که شدیدا در قشم بدنبال منافع کلان مالی بدون زحمت هستند پشت این قضیه هستند و بازهم می دانند قصه این اتهام دروغ بود اما در کل شما این سوال را اگر هنوز جای سوال برایتان هست می توانید بوسیله همین مدیر سایت از سازمان سوال کنید تا جوابش را خودشان بدهند در ضمن بازهم سوال می کنم چرا سعی نمی کنید با اسامی واقعی خود مطلب بنویسید که حداقل نشان بدهید شهامت این را دارید که مردم شما را بشناسند و بدانند چه کسانی دم از حمایت از آنها می زنند و شاید ترستان از این باشد که مردم چهره واقعی شما را بشناسند و وابستگیهای شما را به افراد خاص افشا کنند برای همین پشت اسامی مجهول ناشناس شرخر شیراحمدو..... پنهان می شوید
به نظر ارائه شده رای بدهید: 2 Dislike 12
IP: 92.42.XXX.142

3082 - 22:11:56 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -  ناشناساقای ابو جاسم جسارتا این مطلب به شما ربط دارد .
چند روز فبل از شما پرسشی نمودم مبنی بر اینکه زحمت بکشید و لیست اقدامات عمرانی به نتیجه رسیده طی پانزده ماه گذشته حضور اقای موسوی در جزیره راارائه نمایید.( کلنگ زنی منظورم نیست ) همچنان منتظر هستم .اینجا معنی منطق را به خوانندگان سایت نشان دهید . لطفا
ضمنا در مطلب اخیرتان اشاره نموده اید که منظور مخالفان شما و مدیر عامل سازمان (زمین زدن فعالیتهای سازندگی در قشم با هدف حمایت از رانت خواران و کسانی که منافعشان در عقب نگه داشته شدن قشم است) .
یعنی انکه مخالف فروش ارزان و حراج اراضی فرودگاه قدیم شهر قشم انهم بصورت قسطی است - هدفش از این مخالفت حمایت از رانت خواران است ؟ من که از حرفهایتان سر در نمی اورم . لطفا همانند ارائه اسامی طرحهای به نتیجه رسیده که قرار است به صورت مشخص لیست نمایید این گفته اتان را هم بیشتر توضیح دهید . [...]
به نظر ارائه شده رای بدهید: 7 Dislike 2
IP: 85.214.XXX.103

3081 - 21:18:10 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -  ابوجاسمآقای مدیر سایت جسارتا به شما ربطی ندارد من داستان می گویم یا نه که البته گفتن این مطلب از طرف شما توهین به کاربرتان محسوب می شود !!!
شما در طول چند ماه گذشته تمام نظرات مخالفین را پوشش می دادید و حتی سعی در حذف اسامی که به آنها تهمت زده می شد نداشتید اما وقتی بنده اعلام کردم این کار شما جرم است و شما وقتی از تبعات آن ترسیدید تا حدودی سعی کردید اسامی را حذف ولی طوری نظرات مخالفین را سانسور کردید که هرکس با خواندن آن نظر کاملا متوجه می شد آن نظر روی سخنش با چه کسی است البته این نوع هم جرم است اما اینکه سازمان با شما برخورد قانونی نمی کند واقعا برای منهم جای تعجب دارد چرا که این نظرات مسئله شخصی نیست بلکه این نظرات یک سازمان را هدف قرار داده آنهم تنها برای زمین زدن فعالیتهای سازندگی در قشم با هدف حمایت از رانت خواران و کسانی که منافعشان در عقب نگه داشته شدن قشم است .
اما امروز پاسخ بنده را به دوستانتان که هدفدار و کاملا سازماندهی شده به تخریب سازمان و تقریبا هرکس که بخواهد در قشم کار کند مشغول هستند را سانسور و مدعی می شوید بنده داستان می گویم خوب بگذار داستان بگویم مخاطب خودش شعور دارد متوجه می شود من حق می گویم یا ناحق در ثانی مگر بنده مثل شما اسم کسی را برده ام یا حتی عوامل پشت پرده و هدایتگران پشت صحنه همه این مخالفتها و تهمتها را نام برده ام که اینچنین با بی انصافی نظرات مرا سانسور می کنید رابعا دوستان شما با بی ادبی به بنده تهمت می زنند بنده هم باید جوابشان را بدهم بی ادبی نکنند بنده هم جوابشان را نمی دهم بنده هم حق دارم از کسانی که فکر می کنم خادم این مردم هستند دفاع کنم چرا شما به خودتان اجازه می دهید تهمت بزنید بنده اجازه ندارم دفاع کنم واقعا که !!!
در ضمن یکبار دیگر شما را به خواندن نظر کاربر عزیز 3071 معطوف می کنم نظری بسیار متین و منطقی و دیگر عزیزانی که برخلاف شما بدون سازماندهی شدن بسیار دلسوزانه نظرات بسیار منطقی و بدون بی ادبی را در اینجا نوشته اند اما دوستان شما بی هیچ دلیل منطقی فقط توانسته اند به آن نظرات منفی بدهند بنده نصیحت می کنم عزیز جان یک جو انصاف داشته باش
به نظر ارائه شده رای بدهید: 2 Dislike 8
IP: 92.42.XXX.202

3078 - 20:18:12 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -  احسانضمن تبریک عیدسعید قربان به همه کاربران ومدیریت سایت ...آقا ابوجاسم [...] این حقیرنه مدیریت سایت را نمیشناسم و نه کاربران عزیزرا .واگربه اولین نظریه ام توجه کرده باشی درمیابی که بنده مدت کوتاهیست که به جمع کاربران پیوسته ام وهرنظر منطقی برایم قابل احترام است حتی اگرمخالفم باشد. شما اگرنظرتان برای کاربران قابل ارزش نمیباشد مشکل را دروجود خودت جستجو کن .اما آنچه که مرا واداشت تادرمقابل شماجبهه بگیرم 1.اهانت های پی درپی شمابه کاربران عزیز2.حمایتهای یکطرفه ازسازمان3.به کاربردن کلماتی درشان خودتان4.درک نکردن خواسته های مردم و[...].درضمن توصیه ام به شما اینست که بدنبال پناه گاه دیگری بگردی چون به حقیقت پیوستن نظردوستان شیراحمد-قشمی رنجور-امیرسلطان-پسرجزیره ودیگرکاربران دربرکناری بزرگترین دشمن محیط زیست که نامش هم جهانی شده باعث میشود که شما ....
به نظر ارائه شده رای بدهید: 6 Dislike 2
IP: 212.33.XXX.5

3077 - 20:15:20 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -  ابوجاسمآقای مدیر سایت این نهایت نامردیست که نظرات بنده را سانسور می کنید شما مدعی بودید که هیچ نظری را سانسور نمی کنید اما شما سعی می کنید عمق حرفهای مرا سانسور کنید بنده هم می گویم ننگ با رنگ پاک نمی شود و شما نمی توانید با پاک کردن نظرات من مخاطبین را از دیدن واقعیت محروم کنید شرخر و شیر احمد و خیلی های دیگر کاملا هدفدار و سازماندهی شده در این سایت فعالیت می کنند و امیدوارم روزی قوه قضاییه با قدرت با این جریان سازماندهی شده که سعی در تخریب و تهمت زدن و فضا سازی رسانه ای بر علیه خادمین قشم در جهت جلوگیری از سازندگی رکت می کنند و فعالیت می کنند برخورد کند
قشم آنلاین: کاربر گرامی نظر خود را بسیار مختصر و مفید ارائه نمایید . نظرات شما بدلیل بیراهه رفتن و تعریف داستان های نامرتبط نمایش داده نمی شود .
به نظر ارائه شده رای بدهید: 2 Dislike 6
IP: 92.42.XXX.202

3076 - 20:08:07 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -  ابوجاسمآقای ناشناس شاید از نظرات حکیمانه ای که شما به بنده نسبت می دهید تنها بخش کوچکیش را مطالعه فرموده اید و تنها ماموریتتان نوشتن این مطلب دروغ است اما جهت اطلاع شما باید به عرض برسانم این موضوع هیچ ربطی به قانون اراضی ساحلی ندارد حرف من بسیار ساده است حتی یک کودک پنج ساله مفهوم آن را می فهمد اما اینکه شما ببخشید جسارتا نمی فهمید چیز دیگری است بنده می گویم برای رشد و ارتقای قشم به جایگاه واقعی خودش نیاز به بندر ،اسکله ،پاساژ،پارکینگ،مجتمعهای خدماتی،سیستم بهداشتی ،جاده ،پارک ،آب شیرین کن ،و......در قشم هستیم خوب اگر بندرگاه و اسکله بخواهیم بزنیم باید ساحلی با عمق مناسب و در نظر گرفتن شرایط خاص آن را پیدا کنیم با توجه به قانونهای خاص خود از جمله اجازه اداره محیط زیست و دیگر مراجع قانونی با حفظ محیط زیست و در نظر گرفتن مصلحتهای قشم و نظارت کنترل قوی بر روی اجرای پروژه های مختلف این فعالیتها انجام شود همین اما امروز بجای حمایت از فعالیتهای سازندگی مثل همه این سالها در اینسایت تخریب هر گونه فعالیت سازندگی انجام می شود به راحتی به مسئولین تهمتهای مختلف زده می شود و این نهایت بداخلاقی اجتماعی است و خلاف قانون می باشد و به همین دلیل بنده می گویم کسانی که مخالف سازندگی در قشم هستند دل در قرون وسطی بسته اند قرون وسطی هم یعنی عقب ماندگی نه مخالفت با سنتهای اصیل و طبیعت زیبا و ساحل زیبای قشم و خدا را شکر می کنم که اکثریت مطلق مردم قشم با جان و دل خواهان رشد قشم هستند و تنها گروهی اندک که از همان گروه اندک هم اکثریتشان واقعا از سر دلسوزی مخالفت می کنند اما به اشتباه از یک امر باطل دفاع می کنند و گروه باقی مانده که بیشتر نقش لیدر و هدایت کننده جریانهای مخالف در قشم را دارند هدفدار و سازماندهی شده و با هدایت جریانات مرموز و کسانی که منافعشان در عقب نگه داشتن قشم می باشد مخالف سازندگی هستند پس کمی کمتر القاب به بنده نسبت بدهید و سعی کنید واقعیت را به مردم بگویید
به نظر ارائه شده رای بدهید: 2 Dislike 10
IP: 92.42.XXX.202

3074 - 18:12:53 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -  ناشناسمن از نظرات حکيمانه ابوجاسم نتيجه مي گيرم نه تنها ما بلکه تمامي قانونگذاراني که قانون اراضي ساحلي را از تصويب گذرانده اند ، جميعا در قرون وسطي به سر مي بريم (با عرض پوزش از مقننين عزيز ) . چون لابد آن عزيزان هم با پيشرفت و توسعه کل مملکت علي الخصوص مناطق ساحلي آن مخالف بوده اند که چنين قانون قرون وسطايي را تصويب نموده اند ديگر !!! اين وسط فقط ابوجاسم است که عقل کل، صاحب تفکر مدرن ، تئوريسين بين المللي توسعه ، خيرخواه مملکت و خصوصا قشم تشريف دارند . به فرموده حافظ شيرازي : [...]
به نظر ارائه شده رای بدهید: 8 Dislike 3
IP: 92.42.XXX.230

3071 - 17:44:19 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -   qwertزمانی که دکتر شمس اردکانی ریاست منطقه آزاد قشم را به عهده گرفتند یادتان باشد بر علیه ایشان هم در قشم طوماری نوشتند. بعد از آن مهندس بوشهری در موقع حضور ریاست جمهوری وقت جناب خاتمی در قشم خیلی ها موقع سخنرانی مهندس بوشهری در مکان سینما دریای فعلی فریاد زدند دروغه ... دروغه.... (البته معلوم بود از قبل برنامه ریزی شده بود).
بعد از آن انوار هم به چنین سرنوشتی تقریبا دچار شد.....
مهندس اصغری که همه تا جایی که امکان داشت زیر همین فشارا قرار می دادند و میگفتند مهندس درختی همه کاره سازمان می باشد و ایشان عمرانی را با پادگان نظامی اشتباه گرفتند.
حالا هم که این بنده خدا........
دوستان دکتر شمس زیرساخت را در قشم پایه نهاد
مهندس بوشهری صنایع نفتی را به این جزیره وارد کردند
مهندس انوار جامعه دانشگاهی را در قشم پر رنگ کردند
مهندس اصغری به زیبا سازی شهر رسیدند....
زمانی در بعضی کوچه های این شهر نمی توانستی عبور کنی از بوی گند و کثافت . .
این بنده خدا هم در مدت یکسال و اندی زمان باعث رونق گردشگری شده.
زمانی قشم بود یک هتل آبرومند بنام هتل بین المللی ولی الان ما چندین هتل خوب داریم و چندین هتل 5 ستاره در حال ساخت.
ما هم اکنون به شهر های اصفهان - شیراز - یزد - کرمان - کیش - تهران - مشهد - دبی از فرودگاه قشم پرواز داریم
حالا وقتی ایشان هم رفتند و مدیر جدید آمدند همه می گویند مدیر قبلی خیلی خوب بود . .. . .
آیا تا حالا فکر کردیم که ما خودمان خوبیم یا نه؟ . .. . . . ..
به نظر ارائه شده رای بدهید: 4 Dislike 8
IP: 178.131.XXX.140

3070 - 17:41:06 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -  شیر احمددرسته,من هم موافقم خدا با خدمتگزاران است, و خدا نابود کند متخلفین و خائنین رو,
خدا نابود کندکسانیکه به بیت المال نظر سوئی داشته,نابود کند رشوه دهنده و رشوه گیرنده رو
به نظر ارائه شده رای بدهید: 4 Dislike 2
IP: 59.42.XXX.178

3069 - 17:36:21 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -  شیر احمداره ,فعلا همه در حال خدمت اند !!!!!![...] ؟
به نظر ارائه شده رای بدهید: 4 Dislike 1
IP: 59.42.XXX.178

3068 - 17:22:52 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -   qwertیک خبر خوش سید رضا موسوی تا آخر پل خلیج فارس ماندگار شدند. . . . . .( البته به کوری چشم بعضی ها . . . . که اسامیشان بماند)
برو سید که خدا با تو و تمام خدمتگذاران ملت است . . ...
به نظر ارائه شده رای بدهید: 3 Dislike 9
IP: 178.131.XXX.140

3067 - 16:46:32 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -  ابوجاسمراستی این شما بودید که گفته بودید فردا جلسه تودیع و معارفه است یا یک ماه پیش گفته بودید دو هفته دیگه فلانی از قشم می رود یا ... [...] هر چند بودن یا نبودن مدیرانی که واقعا [...] زیاد مهم نیست چون اونا اینجا نباشند یک جای دیگر خدمت می کنند مهم اینه که دولت تصمیم به سازندگی در قشم را با سیاه نمایی های شما قطع نکند [...]
به نظر ارائه شده رای بدهید: 3 Dislike 9
IP: 92.42.XXX.152

3064 - 14:59:40 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶  -  ابوجاسمضمن تبریک عید قربان به همه دوستان و مردم عزیز قشم باید به عرض آقا احسان عرض کنم چه کسی گفته است شما همه مردم قشم هستید شما در بهترین وضعیت در همین سایت در نظرات مخالف پروژه های مختلف قشم 14 تا نظر مثبت داده اند که آنهم سندیت ندارد چرا که می توان یک یا چند نفر با رایانه های مختلف و با آی پی ها ی مختلف رای بدهند و اگر هم واقعا 14 رای داشته باشید و یا حتی چند عدد بیشتر در مقابل چند هزار بازدیدی که از سایت صورت می گیرد اصلا قابل مطرح شدن نیستید اما چون مدیریت سایت با شما و همراه شماست سعی می شود مثلا نظرات شما در قسمت نظرات داغ قرار گیرد اما نظرات ما نه که این هم نوعی بی عدالتی به شمار می اید اما در خصوص آب شیرین کن و این چیزهایی که می گویی حرف تو تنها نیست که بنظر می رسد اینها مستمسکی برای همان اهداف شماست واگرنه تا جایی که من اطلاع دارم سازمان هم بابت این موضوع و برای حل آن بسیار تلاش می کند شنیده ام آب شیرین کنهایی در جزیره در حال نصب است که تقریبا آب شرب همه جزیره را تامین می کنند اما البته اگر سیاه نمایی های امثال شما بگذارد این طرحها اجرایی شود پس بهتر است خود را همه مردم قشم ندانید که اگر مردم قشم با شما همراه بودند باید امروز قشم به خاک سیاه نشسته باشد اما مردم قشم به خوبی تفاوت خادم و خائن را می شناسند حتی در درگهان و دیگر مناطق قشم همینطور است و شما با همه ارتباطاتی که با قدرتمندان و سرمایه داران قشم دارید نمی توانید حرف خودتان را به کرسی بنشانید بازهم می گویم موسوی باشد یا نباشد خدا را شکر همت دولت جمهوری اسلامی بر این قرار گرفته تا قشم را برغم مخالفت همه بدخواهان بسازد و من تا جان در بدن دارم و تا هستم از خدماتی که در قشم می شود حمایت می کنم هر چند آماج تیرهای زهرآگین تهمت و افترای امثال شما واقع شوم و خدا را شکر کم کم دلسوزان قشم در حال حضور در این سایت و پاسخگویی به شماها هستند و نهایتا خواهید دید حقر با باطلی که شما می خواهید پیروز خواهد شد .
به نظر ارائه شده رای بدهید: 3 Dislike 9
IP: 92.42.XXX.152

3061 - 22:21:47 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵  -  ابوجاسم[...] در خصوص خیانت نوشتی بهتر است خیانت را در همین سایت جستجو کنی در کوچه های همان درگهان جستجو کنی در اطراف خودت جستجو کنی آنجاها که هر حرکتی سازنده شروع می شود وامصیبتا بلند می شود دربستن چشمها بر سازندگی که در جای جای قشم جاریست و بجای حمایت در حق مدیرانش نامردی می شود بهتر است خیانت را در زمین گذاشتن کار مردم توسط دوستانتان جستجو کنید بهتر است خیانت را حمایت از منافع قلدران قشم جستجو کنید آنها که امروز با پول آدم می خرند پس اگر واقعا خیانتکار را یافتی و باور کردی خیانت همراه نبودن با روند سازندگی در قشم است دعا کن یا خدا هدایتشان کند یا شرشان را از سر این مرز و بوم و مردم کم کند اگر دلت با زبونت یکیه بگو آمین [...]
به نظر ارائه شده رای بدهید: 3 Dislike 6
IP: 92.42.XXX.225

3060 - 21:57:35 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵  -  احسان[...] انشاالله که خدا شرهمه کسانی که به نوعی به این مرز وبوم خیانت میکنند وخواسته های مردم را بخاطرمنافعشان زیرپامیگذارندازسرمردم کوتاه کند(شماهم بگوآمین) [...]
به نظر ارائه شده رای بدهید: 5 Dislike 2
IP: 212.33.XXX.5

3058 - 20:51:37 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵  -  ابوجاسمآقا احسان [...] تناقض در گفتار شما بوضوح مشخص است که نمی فهمی چه می گویی باید دید همین پارک را کی ساخت و امروز که همت ساختن و پروژه هایی برای ساخت قشم است چه کسانی مخالفت می کنند [...]
به نظر ارائه شده رای بدهید: 2 Dislike 9
IP: 92.42.XXX.139

3057 - 20:44:32 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵  -  ابوجاسمآقای قشمی رنجور شما در مثال مناقشه می کنید صددرصد نظر من این نبوده است که فرزندان ما ساحل نمی خواهند و یا خود بنده فرزندم را دوست ندارم در ساحل زیبای قشم ببرم و با او در ساحل قدم بزنم و یا میانه راه جزیره هنگام دلفینهای زیبا را نبینم اما حقیقت این است من عاشق دریا هستم عاشق ساحل زیبای آن عاشق دلفینها جنگلهای حرا و هر چی در این سرزمین هست اما اینها منافاتی با سازندگی زدن اسکله و یا بندرگاه و یا مجموعه های تفریحی ندارد چرا موضوع به این سادگی را متوجه نمی شوید بازهم می گویم این تفکر قرون وسطایی است که نخواهیم جزیره امان رشد کند شاید شما نیتتان پاک باشد شاید شما واقعا از عشق بی حدتان اینچنین می گویید اما مسلما مخالفان سازندگی که ما سراغ داریم و امروز مخالف هر نوع سازندگی در قشم هستند دستور از جایی دیگر می گیرند از دید من باید سازندگی با در نظر گرفتن همه عوامل زیست محیطی و حفظ جاذبه های قشم انجام شود نظارت و کنترل این موضوع باید توسط بزرگان و معتمدین قشم صورت پذیرد اما باید مردم مراقب باشند اما از من طوری صحبت می کنی انگار من برج سازم این را می گذارم روی سادگی شما نمی دانم چرا اما احساس بدی نسبت به شما برخلاف دیگران ندارم
اما در خصوص نظر دهنده ناشناس 3049 براستی چرا این نظر منطقی توسط بعضی ها منفی می گیرد چرا ؟ آیا ایشان فقط به جرم حمایت از نظرات بنده باید از طرف طیف همیشه حاضر در سایت منفی بگیرد در حالیکه نظر بسیار منطقی و متینی دادند به هر صورت بنده از ایشان تشکر می کنم
به نظر ارائه شده رای بدهید: 2 Dislike 11
IP: 92.42.XXX.139

3056 - 20:34:32 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵  -  احسان[...] آقا ابوجاسم.جای بس تاسف است که گناه خود را بگردن دیگران میندازید.مگر درطول سالیانی که ازمابهتران سرنخ امورات رادر دست داشته اندچه دردی ازمشکلات کهنه مردم دوا کرده اند؟تاکی مردم بایدبابت آب شرب سالم هزینه های هنگفت پرداخت نمایند؟تاکی باید همه چمشان به تنها مجتمعد تفریحی زیتون باشد؟چند سال دیگرباید فرزندانمان به هنگام بارندگی درکوچه های گلی -آنهم بخاطر کم لطفی همانهائی که سنگشان را به سینه میزنی باید ازکلاس درس باز بمانند؟برای مردم نام ونشان مدیران مهم نیست اما برایشان مهم است که دلسوز وباوجدان باشند.وهمانگونه که ازدرآمد این شهراموراتشان رامیگذرانندبدانندکه این سفره متعلق به مردم است وآنهامیهمانندپس شرط ادب احترام گذاشتن به صاحب خانه است نه نمک راخوردن ونمکدان را شکستن.کمی درگزافه گوئی هایت تامل کن شایدوجدان خاموشت بیدار گردد.خندهآوراست که خود راجزء مردم میدانی اما باهمه نظراتشان مخالفی.تو که باید گردپای غیربومیان سرمه چشم کنی وگرنه ازقافله عقب میمانی!کمی به گفته های خودفکرکن منطقی باش اماراتی که تو ندانسته ازآن بعنوان سدی درمقابل پیشرفت قشم ازان نام میبری خیلی سالها پیش ازمنطقه روند آبادانی وخدمات رسانی را طی کرده واین برهیچ پیروجوانی پوشیده نیست اماآیامیدانی چرا مردمانش آقائی میکنند چونکه مدیران آقائی دارند که حتی به نظر بادیه نشینان هم ارزش قائلند
به نظر ارائه شده رای بدهید: 7 Dislike 2
IP: 212.33.XXX.5

3050 - 10:15:43 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵  -  قشمي رنجورمي خواهم يكبار بيشتر نظر ندهم اما متاسفانه وقتي نظرات شما را مي خوانم آقاي ابوجاسم كه چه بسيار مودبانه و نيكو سخن مي گوييد خود را ملزم به پاسخ مي دانم ، آقاي عزيز شما تمسخر را از استاد خويش ياد گرفته ايد؟؟؟

(يعنی چی احساس ندارد با بومیان رابطه ندارد / فردا جواب بچه هایمان را چه بدهیم و بگویم ساحل کجاست بابا بیا بیرون ! بخدا ما خیلی بدبختیم که با این حرفهای بچگانه و ...) آري شما آنقدر غرق در ماديات و قربان صدقه رفتن ها شده ايد كه ديگر اين حرفها براي شما بچگانه و تمسخر گونه است ، ولي آقاي ابوجاسم در قرون وسطي زندگي كردن بهتر است كه فرزندانمان داراي برجهاي سر به فلك كشيده و مجتمعهاي عظيم تجاري باشند ، اما از نعمت شادي و سرور محروم باشند ، شما حق داريد كه نعمت دريا و ساحل را نشناسيد چون شما در كنار آن بزرگ نشده ايد و لذت آن شادي را كه به انسان مي دهد درك نكرده ايد ، بله آقاي عزيز مردم اين جزيره به شاد بودن و خوشحالي فرزندانش مي انديشند نه مثل امثالهم كه فقط به فكر ساختن برج و ساختمان براي پر كردن جيب مشتي قليل تلاش مي كنيد ، ما نمي دانيم اگر خلقت دريا و ساحل انسان را عقب مانده و در قرون وسطايي نگه مي دارد ديگر خلقت بيهوده ان براي چه بوده است (خدا مرا بابت اين سخن ببخشد) متاسفانه شما براي رسيدن به اهداف مادي خود موهبت الهي را موجب فلاكت و عقب ماندگي ميدانيد ؟؟؟؟ آري من آينده فرزندم را با ساحل دلنشين مي خواهم ، قدم زدن در كنارش هنگامي كه دست فرزند خردسالم را گرفته ام دوست دارم ، باشد كه در قرون وسطي و عقب مانده زندگي كنم ، آقاي ابو جاسم با كمال شرمندگي عرض مي كنم و بابت اين سخن عذر خواهي هم مي كنم ، اگر از نگاه شما ساحل زيبا براي فرزند به ارث گذاشتن قرون وسطي است پس بدانيد مردم و بويژه جوانان مسمم هستنند در قرون وسطي زندگي كنند ، اگر شما نمي خواهيد بهتر است به ديار خويش باز گرديد و ما را با عقب ماندگي مان تنها بگذاريد
به نظر ارائه شده رای بدهید: 9 Dislike 2
IP: 173.212.XXX.154

3049 - 09:42:42 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵  -  ناشناسبنده تا حدودي با نظر ابو جاسم در مورد خدمات مدير عامل سازمان موافق هستم و اين نكته مهم است كه به طور قاطع نمي توان گفت كه كدام مديرعامل خدمات بيشتري به مردم قشم ارائه كرده است و قطعا هيچ انساني كامل مطلق نيست كه اين كفر است و مطمئن باشيد كسي كه جزيرتي واقعي باشد مي فهمد كه چه كسي در جهت پيشرفت قشم قدم بر ميدارد و سره را از نا سره تشخيص ميدهند و نمي توان خدماتي را كه از زمان مديريت موسوي شده است را ناديده گرفت و در اين بين هم به طور قطع برخي از همشهريان ناراضي بوده اند و اين طبيعي است كه در هيچ كجاي جهان نميشود رضايت اكثريت مردم با سلايق و خواسته هاي گوناگون را جلب كرد و جزيره قشم هم از اين قاعده مستثني نيست و بهتر است يك مروري بر گذشته كرد و با مشاهده آنچه از زمان مديريت موسوي بر اين جزيره گذشته به اين نتيجه رسيد كه با مدت زمان كوتاهي كه ايشان در اين جزيره ميهمان ما هستند با ايشان برخي از افراد كه دنبال حداكثري مطلوبيت بوده اند چه رفتاري داشته اند و بايد به اين نكته اشاره داشت كه هر مديري كه به اين جزيره قدم گذارد تا بخواهد شروع به كار نمايد مدت زمان زيادي را تلف خواهد كرد ولي از زمان مديريت موسوي از همان ابتدا فعاليتهاي موثر ايشان و همكارانشان كاملا مشهود بود كه دچار برخي نقصانهايي نيز شدند و به نظر من اگر ايشان فرصت لازم داشته باشند و حرف و سخن و درددل اين مردم را درك كنند و سرلوحه كار خود قرار دهند و كم شدن سياه نمايي عليه وي حتما با خدمات شايسته ديگر جبران اعتماد مردم را خواهند كرد و دوستاني كه در اين سايت نظر مي گذارند مطمئنا افرادي از اين جامعه هستند كه از فرهنگ مطالعه برخوردار هستند و قشر باسواد هستند درخواست ميكنم كه خويشتندار باشند و از توهين ، افترا و فحاشي به ديگران خودداري نمايند و آن دسته كه فرصت نظر دادن و گفتمان صحيح را با چيز ديگري اشتباه گرفته اند حتما با حضور مدير عامل ديگر و چه موسوي باشد يا نباشد اين روند را ادامه خواهند داد و جزيرتي هاي عزيز مطمئن باشند كه اين به نفع اكثريت مردم نخواهد بود و خداوند هر كسي را كه به فكر خدمت به اين مردم هستند را حفظ نمايد.
به نظر ارائه شده رای بدهید: 4 Dislike 12
IP: 85.185.XXX.44

3048 - 09:28:14 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵  -  قشمي رنجوراقاي ابوجاسم شما يا نمي دايند يا خود را به ناداني زده ايد ، از زيبايي كدام خيابان و كوچه سخن مي گوييد ، آيا شما تا به حال به درگهان كه انهمه براي زيبايي آن تلاش مي كنيد رفته ايد ، اگر رفته ايد ديگر خجالت دارد از زيبايي كوچه ها و خيابان هاي آن سخن بگوييد اگر هم نرفته ايد لطفا كمي در كوچه پس كوچه هاي درگهان قدم بزنيد ( بخصوص اطراف بازار طلافروشان و كوچه هاي وسط شهر ) تا ببينيد زيبايي يعني چه ؟؟؟ شهر قشم كه ماشاالله هيچ خيابان سالمي در ان نيست
اين آقايان هستنند كه به خود زحمت زيبا سازي را نمي دهند پس شعار زيبا سازي ندهيد ، بعدش بله مردم اين جزيزره اولا افتخار مي كنند به بركه هايي كه انان را از بي محبتي و تبعيض امثال آقايان نجات مي دهند ، همين بركه هايي كه فكر مي كنيد مردم را عقب مانده نگه مي دارد (اما شما عقب مانده تر هستيد كه درك وجود اين بركه ها را نداريد ) كاري را انجام ميدهد كه مسولين سازمان خدمتگذار ساليان سال از آن غافلند ، اينهمه سرمايه ولي هنوز مردم بايد با تانكر آب خود را تامين كنند و يا منتظر باران شوند تا بركه ها پر شود . بعد از آن لطفا مسايل داخلي را به كشورهاي ديگر ربط ندهيد ، مسولين عرضه انجام كار ندارند آن وقت شما عدم پيشرفت شهرها و تاسيسات را به گردن كشورهاي ديگر مي اندازيد ،تا كي مي خواهيد با اين مظلوم نمايي از زير بار مسوليت شانه خالي كنيد، شما داريد با شعار دوستت دارم و مرگ بر فلان زندگي مي كنيد ، بعيد مي دانم كه شما طعم فقر را چشيده باشيد ، چون كسي كه چنين طعمي را چشيده باشد هيچگاه اينگونه چابلوسانه سخن نمي گويد ، بنده باز هم تكرار مي كنم آقاي ابو جاسم مردم آنچه را مي بينند باور دارند و اينك جز ظلم و ستمي كه به مردم مي شود (از صياد ساده گرفته تا منتخبين به حق مردم كه از آقايان با ادب شما مورد خطاب بسيار مودبانه قرار مي گيرند و با اين خطاب گوينده محترم و مسول خدمتگذار تربيت و ادب خود را به رخ مردم مي كشد ) رادراند مي بينند و درك مي كنند ، بنده باز هم مي گويم اگر اين آقايان مردمي بودنند مي امدند در بين مردم و از نزديك با مردم سخن مي گفتنند نه به صورت گزينشي در سالن رشد.
به نظر ارائه شده رای بدهید: 11 Dislike 2
IP: 87.248.XXX.96

3047 - 02:01:04 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵  -  ابوجاسمآقا احسان بنده هم معتقدم کافر همه را به کیش خود پندارد و حقیقت همیشه تلخ است و معتقدم وجود امثال شما سم مهلکی برای جزیره است شماها با جهل و نامبالاتی سعی در عقب نگه داشته شدن جزیره دارید شما مجبورید مرا با اتهامات اینچنین سخیف مورد هجوم قرار دهید چرا که می خواهید حقیقت شما را کسی نفهمد اما از ته مانده برکه ها گفتی کاش می فهمیدی که اتفاقا همین دلیل است که من مخالف شماها هستم شماها می خواهید هنوز مردم در هنگامه خشکسالی ته مانده برکه ها را بخورند هنوز مردم در فقر زندگی کنند و دو ساعت آنورتر مردم در امارات اقایی کنند نه من نمی خواهم مردمم در جزیره در فقر باشند من می فهمم اماراتیها نمی خواهند قشم پیشرفت کند نمی خواهد اسلکله های کاوه و... فعالیت کنند نمی خواهند درگهان اباد شود نمی خواهند لافت سوزا و... اباد شود آنها می خواهند خیابانهای ما کثیف و فرزندان ما در فقر و نداری بزرگ شوند نه من این را نمی خواهم آری من دوستدار مهندسم چون او مرد است خیلی مردتر از امثال کسانی که بومی هستند اما دلشان برای قشم و مردمش نمی سوزد و دل در گروه آن سوی اب داده اند من گرد پای غیر بومیانی که برای خدمت به قشم آمده اند را سرمه چشم می کنم اما لعنتم را نثار آدمهایی می کنم که خرچین دشمن قشم هستند و دنبال منافع مادی خودشان و اگر در پروژه ای اسمشان نباشد خواب راحت ندارند آری آقا احسان منم در فقر بزرگ شدم اما نمی خواهم فرزندانم در فقر بزرگ شوند نمی خواهم ته مانده اب برکه را بخورم این را بفهم اگر می خواهیم قشم آباد شود باید این پروژه ها اجرایی شود اگر می خواهیم دزدی نشود اگر می خواهیم حق کسی پایمال نشود باید هئیت های نظارت و کنترل در قشم را قوی کنیم باید اطلاعات خودمان را به مراجع ذیصلاح بدهیم نباید اینقدر سیاه نمایی کنیم موسوی باشد یا نباشد فرقی نمی کند مهم این است که روند سازندگی قطع نشود اما کسی نوشته کسی نمی دونست مهندس توی قشمه من نمی فهمم چون خودت نمی دونستی یعنی هیچ کس توی قشم نمی دونست آخه آدم خوب فقط کافیه یکی از دوستات توی سالن فرودگاه باشه بعد می دونی کی می ره و کی میاد اما یکی دیگه گفته بود یکی دوسال بیشتر نیست که من تو قشم و نباید اردکانی را بشناسم چه دلیل خنده داری بنده نظرم را در خصوص همه نوشته بودم اما آقای اردکانی با همه خوبیهاش و خدماتی که کرد به نظر من به پای مهندس موسوی نمی رسه اما او نیز خدماتی را برای قشم کرد و شدیدا دلش برای قشم می سوخت طرحهای بزرگی داشت و او را نیز همین آدمهایی که استاد سیاه نمایی هستند زمین زدند خدا هر جا هست حفظش کند کاش او می ماند و کاش همه با هم متحد دست در دست هم قشم را می ساختیم بجای اینکه سعی در نابودیش داشته باشم
به نظر ارائه شده رای بدهید: 2 Dislike 14
IP: 92.42.XXX.113

3044 - 13:33:20 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴  -  احسانآقاابوجاسم.کافرهمه رابه کیش خویش پندارد.حقیقت همیشه تلخ بوده وهست وافرادی نظیرشماکه در زیرسایه دیگران تن به هرحقارتی میدهندبعیداست اهل صداقت باشند.من از گفته هایم خنده ام نمیگیردچون حرف دلم راگفته ام اما شما بایدگریه یتان بگیردچون که وجدانتان رابرای درهم ودینارزیرپا گذاشته اید.فقیرباش اما انسان باش.هیچ بومی منکر آبادانی وتوسعه وترقی نیست دردمردم چیزهائیست که تو وامثال توچشمان خود رابرآن بسته ایدوفقط وفقط منافع خودرا میبینید.آیاتابحال ازسرناچاری آب ته مانده برکه ها را نوش جان کرده ای؟آیاتابحال خانواده ات رادربیمارستان شهربستری کرده ای؟آیا تابحال دروقت بارندگی نیم نگاهی به کوچه ها انداخته ئی؟وبسیار سوالهای بی جواب دیگر.پس بیهوده سخن مگوی که این نام ونشان وپست ومقام ازبهر کس وفانکرد.وبه خواسته ها ی برحق مردم احترام بگذار
به نظر ارائه شده رای بدهید: 7 Dislike 2
IP: 212.33.XXX.5

3042 - 11:42:23 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴  -   امیر سلطانجناب ابو جاسم شما حق دارید مدیران گذشته را نشناسید فکر کنم یکی دوسالی بیشتر نباشه که تو قشم تشریف دارین, امیدوارم که میزبان خوبی برای شما بوده باشیم
فکر کنم بهترین مدیر و دلسوزترین مدیر قشم, دکتر شمس اردکانی بوده باشند که امیدوارم هر جا که هستند موفق باشند
به نظر ارائه شده رای بدهید: 13 Dislike 2
IP: 65.49.XXX.52

3036 - 23:52:46 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳  -  جزیره قشم...
جناب آقای ابو جاسم . هیچکس نمیدونست آقای رییس امروز جمعه وارد قشم شده اند مگر[...]

ضمنا قابل یاد اوری است گر چه رییس امروز اومده ولی سه شنبه مراسم تودیع ایشان برگزار میشه . یادت باشه سه شنبه چهار روز دیگر. انوقت باد خیلیها میخوابه. ها ها ها
...
به نظر ارائه شده رای بدهید: 12 Dislike 3
IP: 80.191.XXX.10

3029 - 22:34:03 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳  -  شیر احمداقای ابوجاسم,از اینکه بسیار منطقی و به دور از هر گونه جسارتی نوشته ایدسپاس, انشاالله این سرمشق همه باشد ولی عزیزم ما گلایه و شکایت مون از بین رفتن و تخریب طبیعت زیبای قشم به بهانه توسعه توسط ایشون بود.
به نظر ارائه شده رای بدهید: 7 Dislike 2
IP: 59.42.XXX.178

3028 - 22:31:21 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳  -  ابوجاسم[...] یعنی چی احساس ندارد با بومیان رابطه ندارد / فردا جواب بچه هایمان را چه بدهیم و بگویم ساحل کجاست بابا بیا بیرون ! بخدا ما خیلی بدبختیم که با این حرفهای بچگانه در حال نابودی قشم هستیم با این حرفهای شما اصلا هیچ کاری در قشم نباید انجام شود و قشم باید مانند قرون وسطی مدیریت شود و همواره در فقر و بدبختی زندگی کنیم و هیچ پروژه ای نباید در قشم عملیاتی شود بخدا شماها باعث نابودی و بدبختی قشم خواهید شد
به نظر ارائه شده رای بدهید: 2 Dislike 14
IP: 92.42.XXX.199

3026 - 22:18:47 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳  -  ابوجاسمخبرتون که کذب از آب در اومد همین الان این بنده خدا که تو قشمه !!! واقعا نمی خواهید از اینهمه سیاه نمایی دست بردارید بواقع این شماها هستید که ضربه واقعی را به قشم و مناطق مختلفش می زنید یادتون باشه حتی اگر یک روزی این مرد که واقعا برای قشم زحمت کشید و شهامت زیادی در اجرای پروژه های مختلف دارد و به هیچ وجه هم از فضاسازیهای دشمنان قشم هم نترسید از قشم برود این ما هستیم که ضرر می کنیم و فقط باید دعا کنیم یک نفر مثل مهندس مسئولیت سازمان را برعهده بگیرد تا قشم راه در پیش رو را برای رسیدن به جایگاه واقعی خودش با سرعت پیش ببرد اما فعلا که خدا را شکر ایشان در قشم است و خبر شما هم کذب از آب در آمد در ضمن آقای امیر سلطان برای کسانی که برای خدا کار می کنند مهم قبول کارشان توسط خداست و مطمئن هستم اگر نظر سنجی هم بگذارید بهترین مدیر منطقه ازاد موسوی شناخته می شود هر چند بقیه هم در حد خودشان برای قشم زحمت کشیدند اما موسوی جلوی زیاده خواهان با قدرت ایستاد من واقعا از جسارت و شهامتش خیلی خوشم میاد دماغ خیلی ها را که باد داشت بادشون رو خالی کرد و منافع خیلی ها را از بین برد و جلوی خیلی از قدرتنمایی های آدمهای قلدر را گرفت دمش گرم
به نظر ارائه شده رای بدهید: 3 Dislike 12
IP: 92.42.XXX.199

3025 - 21:55:53 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳  -  احساندوستان من .گیریم که او هم رفت بدتراز او اگر نیایدجای شکرش باقیست .او ازهمان آغاز برطبل مخالفت وبی حترامی برخواسته های مردم کوبیدوبس وآنچه که بیشتر روحمان راآزرده خاطرکردازبین بردن کیلومترهاازخاک اجدادیمان بود.مگربیاد میاوری که اورا درجمع خود احساس کرده باشی شکی نیست که او با بومیان بیگانه بود حق هم دارد چونکه که اواحساسی به این خاک ندارد.دردناکتر آنروزیست که فرزندانمان بپرسند باباساحل کجاست؟ ومابابغض گرفته درگلو وچشمانی اشکبار قصه تلخ مرگ ساحل رابرایش بگوئیم.
به نظر ارائه شده رای بدهید: 9 Dislike 2
IP: 212.33.XXX.5

3022 - 20:33:23 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳  -  همیشه آشناسلام همشهریان عزیز
آقای موسوی یک فرد مسلمان است و اگر مرتکب خطایی شده خداوند بهتر می تواند جوابش رابدهد پس این دعا ها پشت سر برادر مسلمان خود نکنید و بگویید خداوند همه را به راه راست هدایت کند
به نظر ارائه شده رای بدهید: 7 Dislike 3
IP: 212.33.XXX.2

3013 - 13:02:05 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳  -   امیر سلطانيعني بعد از اين همه [...] كناره گيري، اون كه از خداشه، ولي دوستان عزيز ما بايد هنوز پيگير باشيم
و از مسولين سايت هم تقاضا كنيم يك نظرسنجي در مورد بهترين رئيس منطقه ازاد ار اغاز تا كنون بگذارند تا كسايي كه از اين مدير [...] ديگر حمايت نشود 
قشم آنلاین: این نظر سنجی قبلا انجام شده . شما می تواند با مراجعه به آرشیو نتیجه را مشاهده نمایید .
به نظر ارائه شده رای بدهید: 4 Dislike 2
IP: 87.248.XXX.3

3003 - 22:12:58 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲  -  شیر احمداز این جماعت امید خیر نیست!!!!
باید که خبر درست باشه چون از دار و دسته اش توی سایت خبری نیست.
ولی ما به تلاش و مبارزه خود رو تا بر گرداندن طبیعت درگهان ادامه می دهیم.
به نظر ارائه شده رای بدهید: 4 Dislike 1
IP: 59.42.XXX.178

3002 - 21:46:29 - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲  -  بسر جزیره... بچه ها ! من از منابع موثق اطلاع دارم امروز بنجشنبه آقای موسوی برکنار شده اند و بجای ایشان آقای روحانی از دوستان مشایی سه شنبه بعنوان مدیر جدید سازمان معارفه میشن .
به نظر ارائه شده رای بدهید: 6 Dislike 2
IP: 80.191.XXX.10
اخبار جزیره قشم