به نام خدا، خوش آمدید !
۱۳۹۱/۰۳/۰۲
قشم آن لاین
وبمسترها   گفتمان   نیازمندیها   سایتها   سفر   جزیره   تصاویر   پستها   اخبار   خانه

مشايي زنگ ملي خليج فارس را در جزيره قشم به صدا درآورد

زنگ ملي خليج فارس به مناسبت روز ملي خليج فارس با حضور اسفنديار رحيم‌مشايي در يكي از مدارس جزيره‌ي قشم نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين مراسم كه به صورت نمادين در يكي از مدارس جزيره‌ي قشم اجرا شد، اسفنديار رحيم‌مشايي ـ رييس دفتر رييس جمهورـ، رييس جهاد دانشگاهي، مديرعامل منطقه آزاد قشم و جمع ديگري از مسؤولان اين جزيره و جهاد دانشگاهي حضور داشتند.

زنگ «خليج فارس» امروز، دهم ارديبهشت‌ماه به مناسبت روز ملي خليج فارس در مدارس سراسر كشور نواخته شد.

در ادامه نيز اختتاميه‌ي هفتمين دوره‌ي همايش ملي خليج فارس آغاز شد. اين همايش توسط مركز علمي ـ فرهنگي، گردشگري دانشجويان ايران وابسته به جهاد دانشگاهي از روز پنج‌شنبه، هشتم ارديبهشت‌ماه در جزيره‌ي قشم برپا است.





خبرهای مرتبط
•  دستورالعمل سازمان ملل برای استفاده از نام خلیج فارس - 5 روز پيش
•  اسوشیتدپرس: نام "خلیج فارس" هم از نظر تاریخی و هم از نظر بین‌المللی معتبر است - 5 روز پيش
•  کشف باغ مرجانی در عمق‌آب‌های خلیج فارس - 7 روز پيش

نظر شما در مورد خبر:

لطفا در اعلام نظر خود، رعایت ادب را فراموش ننمائید و تنها نظر خود را محدود به موضوع خبر کنید. در صورت عدم رعایت این موارد نظر شما حذف خواهد شد.
سوالات مرتبط با موضوع را ميتوانيد در تالار گفتمان مطرح نمائيد.

نام کاربر:
اختیاری - نام واقعی یا مستعار
پست الکترونيک:
اختیاری - محرمانه خواهد ماند.
متن:



     

نظرات کاربران :



1320 - 05:11:01 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲  -  یحیی قشمیباسلام خدمت مدیرسایت قشم انلاین اگه لطف نمایند ازحاشیه« سفرهای مقامات جشنواره ها کنفرانسها همایشها نیز مطلبی بنویسندتامردم بهتر درجریان خبرها باشند مثلا ازسفر اقای رحیممشایی به قشم چیزی ننوشته اید ایاایشان سری هم به فرودگاه فدیم زدندیا خیر............یک گله هم ازمقامات دارم که درسفرهایشان اصلا با مردم ملاقات نمیکنند تامردم درد خود رابازگو نماییند.
---------------------------------------
کاربر گرامی
متاسفانه خبرهای دیگری در این زمینه توسط خبرگزاری ها مخابره نشده است. همانظور که میدانید قشم آنلاین تنها منعکس کننده رویدادهای قشم از نگاه خبرگزاریهای رسمی کشور است و خود تولید کننده گزارش و خبر نیست و خبرنگاری هم ندارد.
در صورتی که خبر و گزارشی در مورد قشم منتشر شده که در قشم آنلاین انعکاس نیافته لطفا سردبیر سایت را از طریق صفحه تماس با ما در جریان قرار دهید تا نسبت به درج آن در قشم آنلاین اقدام شود.
همچنین در صورتی که کاربران عزیز در جریان اتفاق و رویدادی خاص هستند که معمولا توسط خبرگزاریها مخابره نمی شوند میتوانند خود نقش یک خبرنگار را بر عهده گرفته و اقدام به انعکاس آن رویداد (مثلا حوادث یا اخبار روستاهای جزیره) در بخش "پستها" نمایند البته در این زمینه باید نسبت به صحت مطالب ارسالی دقت لازم از سوی کاربران صورت گیرد و از انتشار شایعات و مطالب نامطمئن و غیر دقیق پرهیز شود.
امیدواریم با کمک شما عزیزان رویدادهای همه شهرها و روستاهای جزیره قشم، چه آنهایی که از سوی رسانه های رسمی منعکس میشود و چه آنهایی که مورد توجه رسانه ها نیست در قشم آنلاین مجال انتشار بیابد و همه در جریان امور قرار بگیرند چرا که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رسالت اصلی این سایت، حق مردم و عامل رشد و توسعه میباشد.
با تشکر
مدیریت قشم آنلاین
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 212.33.XXX.5

1319 - 03:37:17 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲  -  علی من نیز با حامی موافقم ، و پیشنهادم این است که جناب شیخ در تصمیم گیری های اجتماعی و سخانی که در این مورد قرار است ایراد نمایند با افرادی صاحب نظر مشورت نماید . زیرا ایشان در خصوص مسائل دینی و شرعی استاد هستند. اما در خصوص مسائل اجتماعی که با حقوق مردم مرتبط است انتظار می رود جناب شیخ هم با عنایت به فرمایش قرآن و عملکرد پیامبر در خصوص شوری و مشورت ، در امورات اجتماعی با صاحب نظران مشورت فرمایند .
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 1
IP: 212.33.XXX.2

1318 - 02:38:20 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲  -  حاميباسلام خدمت دوستان:
حقيقتش بنده با بخشي از انتقادات ديروز ناشناس عزيز در خصوص جناب شيخ خطيبي موافقم.درسته كه ايشان براي ما حكم سرور را دارند اما نبايد فراموش كرد كه بلاخره تصميمات، عملكرد و سياست ايشان، در سرنوشت مردم قشم و حتي جزيره تاثير گذار است و اينكه يكروز مسوولي را به عرش و روزي به فرش مي رسانند ناشي از تفكر و تصميمات فردي ايشان است.يا مثلا به نظر من معرفي اين سايت از تريبون نماز جمعه، شايد در تحليل و تفسير ها به سود اين سايت كه واقعا هيچ ارتباطي به جامعه روحانيت ندارد، نباشد.يا كشاندن اختلافات فقهي به خطبه نماز جمعه و...در اين خصوص مثال زياد است كه نتيجه آن ميشود كه آنچه خرد جمعي به آن ميرسد، فرسنگها با آنچه تفكر فردي حاصل ميكند، فاصله دارد.يعني فرد، فرد است حال در هر لباسي يا هر شخصيت و هر مقامي.چه بسا يك تصميم اشتباه يك مسول يا نماينده مردم زندگي قشر بزرگي از جامعه را متاثر كرده و مسوليت اخروي بزرگي را براي وي در پي داشته باشد.اميدوارم حرفهايم باعث رنجش دوستان نگردد اما ظاهرا اين خلاء بايد تا دير نشده پر شود.
به نظر ارائه شده رای بدهید: 1 Dislike 0
IP: 212.33.XXX.2

1314 - 06:45:46 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱  -  ناشناسجرأتمندی مهارتی است که به فرد اجازه می دهد تا بدون بهره گیری از هرگونه خشونت، پرخاشگری و تجاوز به حقوق دیگران، بتواند ضمن احترام به حقوق دیگران در قالبی بسیار معقول، آرام، آزادانه، با اعتماد به نفس کامل، نسبت به ابراز مستقیم و صادقانه افکار، احساسات، خواسته ها و ارزش های خود درباره یک موقعیت مبادرت کند و از حقوق خود دفاع کند. بدون اینکه به شأن فردی و اجتماعی اش لطمه ای وارد شود.
افراد جرأتمند:
۱) به آسانی می توانند آنچه درونشان است، صادقانه بیان کرده و ابراز عقیده کنند بدون اینکه آسیب و لطمه ای به روابط آنها با دیگران وارد شود.
۲) بدون هرگونه رودربایستی و تهدید از دیگران تقاضا می کنند تا رفتار نامطلوب شان را تغییر دهند.
۳) در صورتی که دیگران از آنها تقاضا و درخواست غیرمنطقی داشته باشند، خود را ارزان نمی فروشند، بلکه با قاطعیت و صراحت جواب رد می دهند و توان «نه گفتن» آنها بالاست. به عبارتی نگران ناراحت شدن دیگران نیستند.
۴) به راحتی احساسات مثبت و منفی خود را ابراز می کنند و دغدغه ای در این خصوص ندارند، به گونه ای که احساس گناه نمی کنند زیرا کاملا می دانند که وظیفه آنها خوشنود نگه داشتن همه دوستان شان نیست.
۵) از توان کافی برای برقراری ارتباط و تعاملات اجتماعی برخوردار هستند.
۶) صریح هستند یعنی در مواقع لزوم دیدگاه خود را به صورت ساده، قابل فهم، مستقیم، مختصر و بدون هرگونه واسطه بیان می کنند.
۷) در صورت نیاز تصمیمات قبلی خود را تغییر می دهند به گونه ای که اگر به تقاضای دوست شان قبلا پاسخ مثبت داده اند، اما امروز اگر مصلحت نباشد، به راحتی «نه» می گویند.
۸) نسبت به خود احساس خوبی دارند و برای خود احترام قایل اند.
۹) در موقعیت های مختلف روزانه تسلط کافی دارند. بر این اساس تصمیمات منطقی می گیرند.
۱۰) برای دیگران نیز احترام و ارزش قائل اند.
۱۱) به طور مستمر عملکرد خود را ارزیابی می کنند.
۱۲) در صورت عصبانیت، خشم خود را ابراز و دلیل آن را به طرف مقابل بیان می کنند.
۱۳) در صورت نیاز و ابهام از دیگران سوال می کنند.
۱۴) در زمان سخن گفتن با قدرت و صلابت صحبت می کنند.

-----------------------------------------
کاربران گرامی
لطفا از درج مطالب غیر مرتبط با خبر در بخش نظرات بپرهیزید. برای این منظور شما میتوانید از بخش پستها، "طنز و اندرزها و مطالب آموزنده" استفاده کنید.
در صورت عدم توجه به این موضوع قشم آنلاین حق حذف مطالب نامربوط شما را برای خود محفوظ میداند چرا که باعث تقلید دیگر کاربران و بی نظمی در سایت میشود.
با تشکر
مدیریت قشم آنلاین
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 212.33.XXX.2

1313 - 03:28:41 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱  -   ناخدا آرشقبل از هر چیز از مسئولان سایت بویژه سردبیر محترم خواهش میکنم نظر این دوستمون رو حذف نکنند چون اینجوری پاسخ هایی که داده میشه برای خوانندگان بعدی مبهم هستش بالاخره ما که تو خلا نظر نمی دیم.

ناشناس عزیز
من فکر میکنم این چیزی که شما اسمشو گذاشتید خنجر از رو بستن یه واکنش طبیعی در ابتدای این کار در زمان آقای اصغری بوده و نمیشه الان که مدتها از اون گذشته ایراد گرفت اگر اینکار رو نمی کردند مطمئنا شما از اون کار هم ایراد میگرفتید.
بقول معروف املا نانوشته غلط ندارد.
به نظر من چیزی که شما اسمشو میذارید خیانتها یا بهتر بگم تخلف ها از قوانین یا طرح های مصوب همه میدونند و به اندازه کافی اطلاع رسانی شده است.

همیشه میشه مذاکره کرد ما باید یاد بگیریم که با دشمن خود هم گفتگو کنیم و دیالوگ داشته باشیم. اصل مذاکره و تفاهم و سازش چیز بدی نیست بلکه مهم اینه که بر سر چه چیزی و با چه شرایطی مذاکره و سازش انجام بشه.
البته اینم با صراحت بگم که عدول از نقش شورا و شهرداری خیانت به مردم است و هر گونه توافق و رضایت دادن به کم کردن نقش این نهادها از آنچه در قانون شوراها آمده قابل پذیرش نخواهد بود و یک خیانت بزرگ و گناه نابخشودنی تلقی شده و بر پیشانی سازش کنندگان حک شده و در تاریخ جزیره درج خواهد شد.
با تشکر
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 78.109.XXX.8

1311 - 03:32:14 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱  -  ناشناسبا سلام و تشکر از کلیه عزیزان همچنین جناب شیخ خطیب که اقدام به معرفی این سایت نمودند بنده نیز سوالی از کلیه دوستان دارم . چرا به جز حمایت قاطق از نماینگان شورا هیچگاه از انان اانتقادی نمکنیم آیا این گوشه گیری کنونی نتیجه سیاست اشتباه گذشته آنان نیست ؟ آیا وقتی بدون هیچ سیاستی خنجر را ار رو بستند انتظار نتیجه ای جز این داشتند؟ امروز جایگاه شورا و شهرداری کجاست و در ابتدای شروع کار آنها کجا بود .اینها همه حاصل سیاست اشتباه ... ماست. روز اغاز به کار موسوی همین جناب شیخ ایشان را در حد قدیسان بالا برد و حالا چه چیزی برای گفتن دارن. چرا؟ همه ما ارزوی پیشرفت شهر و بالا رفتن جایگاه بومیان هستیم ولی حالا چند نفر بومی را توانسته ایم جذب سازمان کنیم تا زمانی ما وارد عمل نشویم و بخشهایی از سازمان را پر نکنیم هیچ جایگاهی نداریم . امروز همه از قدرت ما آگاهند و از بازتاب مردمی قضایا میترسند پس الان وقت مذاکره نیست میبایست تمام خیانتها را علنی کنیم .لیست خیانتها ؟
فروش فرودگاه به قصد برهم زدن ترکیب جمعیتی مرکز شهر
فروش پارک هرمز به نازلترین قیمت
فروش کوه درگهان
فروش دریای درگهان
فوش ساحل جنوبی
اما واقعا کدام عمرانی شروع شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 85.185.XXX.44

1308 - 12:22:42 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -   محمد الفبا سلام مجدد حضور دوست گرامی ناشناس و سایر کاربران گرامی
من صحبت های این هفته آقای شیخ خطیب را نشنیده ام و هیچ صحبتی در این خصوص نمی توانم داشته باشم.
صحبت کلی من این است، همه ما کارهای درست داریم و گاها کارهای اشتباه هم داریم. در ضمن گاهی کاری از نظر من شاید اشتباه باشد ولی از نظر خرد جمعی شاید درست بنظر برسد.
به هرحال این حقی است که خداوند به ما داده که آزادانه فکر کنیم و نظرات خود را بیان کنیم.
صحبت من این است که محترمانه به نقد همدیگر و دیگران بپردازیم و اصل را بر اخلاق بگزاریم. البته اول از همه به خودم می گویم.
مسلماً گاها مشاهده بعضی از رفتارها باعث عصبانیت ما می شود اما در این موقعیت اگر بتوانیم محترمانه و قاطعانه با طرف مقابل صحبت کنیم به نظر من اخلاقی تر است. فکر می کنم بهتر است هم از انفعال پرهیز کنیم و هم از خشونت.
متشکرم
به نظر ارائه شده رای بدهید: 1 Dislike 0
IP: 212.33.XXX.5

1307 - 14:05:28 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -  ناشناسانگونه که در سایتها و خبر گزاری ها امده -اقای مشایی یک مملکت را بهم ریخته و اقای ریس جمهور یک هفته است که به پاستور نرفته اند . ضمنا در سازمان قشم و در سازمان میراث فرهنگی معروف است که اقای مدیر عامل قشم از نفرات خاصه اقای مشایی میباشند . پس امکان بروز اتفاقات خاص و دور از انتظار که از روی دست و الگوی روسای بالا دستی کپی برداری شده باشد از سوی انان محتمل است .حال طبیعی است که امثال اقای پاسخگوی معروف در کمین و انتظار باشند و بخواهند از اب گل الود ماهی بگیرند ضمنا بیان رفتار غیر قانونی مسئولین سازمان و ارائه تذکرات لازم هیچگاه برای مردم خسته کننده نیست بلکه برای عامران ان شاید .
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 2.144.XXX.178

1306 - 09:59:02 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -  قیامتاقا یا خانم ناشناس بدانیم که ما نمی توانیم سازمان منطقه ازاد را حذف کنیم ,واقعا اگر اندکی بیشتر قانون بنفع سازمان بود الان دیگر در شهرداری و شورا تعطیل بود و تفاهم یعنی امور شهر را شهرداری اجرا بکند و سازمان ناظر فوق باشد اگر با این مخالفی یعنی ...
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 60.191.XXX.178

1305 - 09:18:46 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -  علیدوست عزیز محمد
باسلام و ضمن تشکر از نظریه خوبتان ، نظریه شما و نظرات دوستان ناشناس، رستمی، آرش و قیامت را خواندم. وجه اشتراک نظریات دوستان " قانون شکنی توسط منطقه آزاد قشم و زیرپا گذاشتن حقوق اجتماعی می باشد". دوست ناشناس ازروی حس قانونمداری و بانیت خیرخواهی مطالبی را نوشته اند هرچند دربیان مطالب احساساتشان غالب است و نتوانسته اند حق مطلب را ادا نمایند ، اما برخورد غیرتی کاربررستمی با این نظریه احساسی تراست و به نظر من این گونه تقابل خوب نیست ، که با فرمایشات متین و کامل شما این مطالب متذکر گردیده است. نظریه آرش نیز درنوع خود جالب بود، اما قبل ازهرگونه اظهار نظر درخصوص فرمایشات جناب شیخ خطبیی لازم است آن سخنرانی را شنید و سپس اظهار نظرنمود . ایشان نیزفردی دلسوزجامعه بوده وهمیشه سعی درآرامش جامعه با حفظ حقوق اهالی داشته اند . حال باید شنید که این تفاهمی که ذکر کرده اند به چه صورت بوده است. ازآنجائی که مردم علاوه برامورات دینی ومذهبی در خصوص مشکلات اجتماعی به ایشان مراجعه می کنند در مقابل با توجه به شخصیت اجتماعی ایشان و ارتباطاتی که به مقتضای شخصیتشان با مسئولین دارند مردم انتظاردارند درانعکاس خواسته مردم وجلوگیری ازتعارض به حقوق اجتماعی کاری انجام دهند (البته حتی المقدورنه ازتریبون نمازجمعه ) . برای تخریب ساحل شرقی قشم و فروش زمین فرودگاه و دیگرکارشکنی های منطقه آزاد افراد زیادی به ایشان مراجعه کرده اند ، حال درقبال این خواسته های مردم ، اگرمسئله تفاهم مطرح بشه ، حتماً اینگونه عکس العمل ها را بهمراه خواهد داشت .
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 212.33.XXX.2

1302 - 09:12:49 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -  ناشناسبدینوسیله تبرکیات خود را حضور مسئولان منطقه آزاد بخاطر هنرمندی و سیاستمداری در حل مشکلات گسترده و جدی که با آن روبرو بود اعلام میدارد.
سازمان با هنرمندی تمام و بطور غیر مستقیم موفق شد جبهه مردمی مخالف خود به راحتی دچار اختلاف درونی نموده و قدرت آنها را خنثی کند و دیر نخواهد بود که این جبهه مقاومت مردمی از هم پاشیده و متزلزل و نابود شود.
مبارک است.
بعد از فرمانداری، جبهه بعدی شورای شهر و شهرداری است نقشه اضمحلال آن هم روی میز است و اعضای فعلی حداقل اعضای موثر آن و شهردار در دوره بعدی نخواهند بود.
خدا بیامرزد شورا و شهرداری را.
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 46.166.XXX.147

1301 - 08:29:42 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -  ناشناسما که نفهمیدیم قیامت چی گفت؟ اگر کسی فهمیده لطفا بگوید ما هم بفهمیم.
ولی نکته جالب این است که تا دیروز خیلی ها هر چی میتونستند از سازمان انتقاد میکردند و انتقادها مثلا حرفهای ز-ب اینقدر تکراری شده بود که واقعا خسته شده بودیم ولی امروز چون شیخ صحبت از تفاهم کرده گل به خودی میزنند و از یکی از یاران خودشون انتقاد میکنند.
دوستان آیا واقعا عملکرد سازمان تغییر کرده یا نه چون شیخ سینه سپر کرده کوتاه آمده اید؟
مثلا این دوستمان قیامت صحبت از حق و حقوق سازمان در کنار حق و حقوق مردم میکند آیا ایشان تازه متوجه شده که سازمان هم حق و حقوقی دارد!!!
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 46.182.XXX.230

1300 - 09:23:24 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -  قیامتتفاهم یعنی چه ؟ مگر نه اینکه حق و حقوق مردم و سازمان حفظ بشه و قانون اجرا بشه اگه حق و حقوق مردم پایمال بشه میشه
[ادامه حذف]
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 174.37.XXX.52

1298 - 06:47:05 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -   ناخدا آرشبا محمد موافقم.
اگر انتقادی داریم اونو محترمانه بگیم و بریم سر اصل مطلب نه حاشیه. اگر هم انتقادمون متوجه فردیه که برای مردم محترمه خوب باید یک خورده بیشتر دقت کنیم. خوب اگر با کاری چیزی مخالفیم با دلیل اونو بگیم دیگه لازم نیست که از روی ناراحتی چند تا انگ هم به فرد مورد نظر بزنیم.
خلاصه یه خورده باید تحملمون رو بالاتر ببریم تا دچار تفرقه نشیم و بینمون اختلاف نیفته.

منظورم این نیست که از صنف روحانی نباید انتقاد کرد و نباید به آنها تو گفت. خیر اونها هم مثل بقیه هستند حق ویژه ای ندارن و جزو از ما بهترون نیستن. اگر هم وارد مسائل اجتماعی میشوند که خوب است بشوند و اظهار نظری میکنن و چیزی رو از مردم میخوان خوب انتظار انتقاد رو هم باید داشته باشن. من فکر نمی کنم شیخ خطیب برای خودش تقدسی قائل باشه و انتظار داشته باشه که هیچ کس روی حرفش حرفی نزند و همه مطیع اوامر او باشن.
ایشون متواضع تر از این حرفها هستند و اساسا آدم های معنوی صلح طلبند نه جنگ طلب. خشونت پرهیزی که چیز بدی نیست که ایشون گفتنه اند مگه انتظار داشتیم ایشون یا یکی دیگه اعلان جهاد کنه؟
فکر هم نمی کنم منظور شیخ نادیده گرفتن خلاف های سازمان بوده باشه البته خودشون باید در این زمینه توضیح بدند که منظورشون چی بوده و شفاف سازی بکنند تا ببینیم که تو این زمینه انتقاد به ایشون وارد بوده یا نه.
با تشکر
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 78.109.XXX.7

1297 - 05:39:31 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -   محمد الفبرادر یا خواهر بزرگوار ناشناس، سلام
به نظر من بیش از آن چه که فروش زمین و تخریب محیط زیست به ما ضربه بزند، تخریب کردن دیگران به ما ضربه خواهد زد. توهین و تهمت به همدیگر به ما ضربه خواهد زد. کمرنگ شدن اخلاقیات به ماضربه خواهد زد.
دوست عزیز بهتر است خواسته خویش را محترمانه و قاطعانه بیان کنیم و از توهین به دیگران بپرهیزیم. وحدت و انسجام جامعه را بهم نریزیم.
دوست عزیز اگر من و شما و سایر شهروندان اخلاق را رعایت کنیم، اکثر مسائل حل خواهد شد.
دوست عزیز، به نظر من جناب شیخ هم باعث وحدت بین ساکنین قشم بوده اند، هم در موارد بسیار زیادی صدای اکثریت مردم را انعکاس داده اند.
به نظر من حضور ایشان برای انسجام جامعه و برای ترویج اخلاق و برای توسعه پایدار و حفظ منابع طبیعی و محیط زیست قشم بسیار مفید بوده و خواهد بود.با آرزوی شادی و سلامتی برای شما دوست عزیز و سایر شهروندان
منتظر نظرات شما در خصوص نظر خودم هستم
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 212.33.XXX.5

1296 - 06:53:39 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -  رستمیاهانت قبیحانه شخص ناشناس به جناب شیخ خطیب درموردقدرت نمایی وی و ... رامحکوم میکنم وازاو میخواهیم که درمورد این سخنان حرف خود راپس گیرد درتمام مسایل جامعه جناب شیخ ازمردم حمایت نمودندوباید سپاسگذار بود که خداوند چنین نعمتی رابه جامعه اهل سنت اعطانمودند خدااجرشان دهد
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 212.33.XXX.5

1295 - 09:21:36 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -  ناشناسبا سلام و خوش امد گوئی خدمت جناب مشائی . مطالبی بسیار در خصوص ... مهندس موسوی قابل گفتن میباشد اما مهمترین ان که به تازگی در حال انجام میباشد فروش پارک هرمز به مساحت 45000 متر مربع به شرکت اوابزم با کاربری گردشگری میباشد. ایا به جز پارک و فضای سبز جای دیگری برای فروش نمانده . پس طرح تفصیلی چه می شود بی قانونی تا کی.
[ادامه حذف]
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 85.185.XXX.44

1294 - 03:29:31 - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  -  ناشناسآقای مشائی ... اکنون در جزیره قشم تشریف دارند . بد نیست این مسئله و عمده مسائل دیگر مبتلابه قشم با ایشان در میان گذاشته شود.
به نظر ارائه شده رای بدهید: 0 Dislike 0
IP: 2.144.XXX.178
اخبار جزیره قشم